Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Cavalier 2.2 jaar 987

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42272 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Cavalier 2.2, jaar 987. Uitgegeven door manual-mecanica
Vrienden, ik heb een Chevrolet Cavalier 2.2 uit 1998. Wat er gebeurt, is dat de auto plotseling uit het niets begint te zuigen. Ik geef gas, het toerental stijgt een beetje, maar dan daalt het, dat wil zeggen, hij zuigt en de auto rookt een beetje zwart. Wie kan mij vertellen wat dit probleem zou kunnen zijn?
Groeten!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42299 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handboekmonteurs op het onderwerp van de Chevrolet Cavalier 2.2, bouwjaar 987
Je zegt dat hij zwarte rook uitstoot, dat is overtollige brandstof, dus hij zuigt niet, maar stikt. Welke tests heb je gedaan, scanner? Maakt hij explosies?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42301 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handboekmonteurs op het onderwerp van de Chevrolet Cavalier 2.2, bouwjaar 987
Kijk, ik heb geen scan uitgevoerd omdat het motorstoringslampje niet ging branden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42302 door handmatig-mechanisch
wal7er, kijk, wat bedoel je met "het veroorzaakt explosies"? Heb je het over explosies door de uitlaat? Vraag? Ik heb nog geen tests met het voertuig uitgevoerd, maar het zou kunnen dat één cilinder het mengsel niet verbrandt en dat daardoor het motortoerental daalt, wat betekent dat er geen vonk over één van de bougies komt?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #42330 door handmatig-mechanisch
Natuurlijk vroeg ik me af of er ploffende geluiden uit de uitlaat komen, en als je zwarte rook hebt, komt dat door te veel brandstof, waardoor hij stikt. Je moet ook de vonk op alle vier de bougiekabels controleren. Die moet sterk en blauw zijn.