Zoek MDM

Bulletin

MIJN KLIMAAT FAALT, ALLEEN SNELHEID 4 WERKT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41893 door handmatig-mechanisch
MIJN KLIMAAT FAALT, ALLEEN SNELHEID 4 WERKT Gepubliceerd door manual-mecanica
Jongens, ik weet niet hoe ik mijn klimaatregeling moet repareren, want alleen snelheid 4 werkt. Bovendien zet de radio het volume lager of stoort het als ik op de rem trap. Het is een Cherokee Sport 4x4 uit 1997 met 4.0-motor.

Help me alsjeblieft.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41922 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : MIJN KLIMAAT IS FAALT. ALLEEN SNELHEID 4 WERKT.
Hallo jongens, oké, laten we eerst de ventilatorweerstand controleren. Deze bevindt zich in hetzelfde compartiment als de ventilator of ventilator van de airconditioning. Hij heeft twee schroeven, is rechthoekig en bevindt zich naast de ventilator, in de voetenruimte aan de passagierszijde. De weerstand heeft een vijfaderige connector, waarvan er vier negatieve ingangen zijn en één de retour naar de ventilator. Elk van deze vier ingangen reageert op een punt op de schakelaar van de airconditioning. Als alle vier de draden op alle vier de signalen reageren, is de weerstand doorgebrand. Als er geen signalen op het schakelpunt reageren, is de schakelaar defect. Ik heb geen idee hoe het met de radio zit; misschien heb je een positieve draad aangesloten. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 2 maanden geleden #41934 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : MIJN KLIMAAT IS FAALT. ALLEEN SNELHEID 4 WERKT.
:lol: HARTELIJK BEDANKT VOOR UW SNELLE REACTIE. IK HEB INDERDAAD GELEZEN OP DE PLAATS WAAR U HET MIJ VERTELDE, EN HOEWEL HET EEN BEETJE ANDERS IS DAN OP DE FOTO, HEB IK HET WEL GEVONDEN. ER ZIT EEN GEZEKERDE KABEL IN. IK HEB DE WEERSTAND GECONTROLEERD EN HET WERKT GOED. IK GA DE KABEL SOLDEREN EN ZAL EVENTUEEL COMMENTAAR GEVEN OP HET RESULTAAT. HARTELIJK BEDANKT
....