Zoek MDM

Bulletin

NISSAN SENTRA KOUDE TRANSMISSIE STORING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41665 door handmatig-mechanisch
NISSAN SENTRA KOUDE TRANSMISSIE STORING Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedenavond, ik heb een Nissan Sentra uit 1992. Mijn probleem is dat de versnellingen 's ochtends niet normaal ingrijpen. Wat ik doe, is de versnelling uitzetten zodat hij vooruit kan. Na een tijdje trekken gaan ze weer normaal in. Ongeveer 4 maanden geleden hebben ze de koppeling, remblokken, kraag en pers vervangen. Alleen het vliegwiel moest worden gerepareerd. Voorheen had hij dit probleem niet en trokken ze perfect. Ongeveer 5 dagen geleden begon hij dit probleem te krijgen. Ik dacht dat de koppeling los was gezet, maar nee, de afstelling is correct. Ik heb het oliepeil gecontroleerd en dat is in orde. Daar zeiden ze dat ik mijn koppeling moest controleren. Misschien werkt hij niet meer, maar zoals ik al eerder zei, is er niet veel veranderd. Een tip die ze me gaven, is om mijn koppeling op deze manier te controleren. Zet hem aan en zet hem op de 4e versnelling. Laat de koppeling langzaam los. Als de motor afslaat, is alles in orde. Wat ik ook heb gedaan. Als de auto afslaat, betekent dat dat de koppeling in orde is. Misschien is er nog een ander probleem. Overigens is er nog een belangrijk feit dat ik heb opgemerkt voordat ik... Ik had dit probleem met een ratelend geluid (vreemd geluid) en ik denk dat het komt door de halsband die het geluid produceerde... Nou, ik hoop dat u mij kunt helpen, alvast bedankt...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41671 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: NISSAN SENTRA KOUDE TRANSMISSIE STORING
Ik weet niet of die motor recht is of een doos aan de zijkant, maar kijk eens naar de hendel en de doos om te zien of er schakelkabels in zitten. De rubberen afdichtingen die aan de schakelhendels vastzitten zijn slecht, waardoor er speling is en er krassen op de tandwielen komen. Als dat niet het geval is, zijn de synchronisatoren in de doos kapot en zul je ze na verloop van tijd moeten openen en vervangen, of de doos naar een sloop moeten brengen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41672 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: NISSAN SENTRA KOUDE TRANSMISSIE STORING
Ik wilde wat foto's plaatsen, maar ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan ze niet plaatsen en ze zijn niet zichtbaar. Als iemand dit leest, leg dan alsjeblieft uit hoe ik foto's op het forum kan plaatsen. Ik heb naar het bestand gezocht, maar het is er niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41673 door handmatig-mechanisch
Vriend, ververs de olie in de bak (75w90) probleem opgelost.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 2 weken geleden - 12 jaar 2 weken geleden #42744 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank aan degenen die mijn vraag beantwoord hebben:
de oplossing was:
(koppelingsset vervangen)
omdat de koppelingspasta, een van de veren was gebroken waardoor deze na opwarming niet meer normaal wilde schakelen....
Laatst bewerkt: 12 jaar 2 weken geleden door .