Zoek MDM

Bulletin

GECENTRALISEERDE VW BORA

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41629 door handmatig-mechanisch
CENTRALIZED VW BORA Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een Volkswagen Bora uit 2005 die last heeft van een zeldzame storing in de fabrieksmatig geïnstalleerde centrale vergrendeling.
De auto heeft een rollover locking system, dat de portieren automatisch vergrendelt bij snelheden boven de 10 km/u (6 mph) en ontgrendelt wanneer de sleutel uit het contact wordt gehaald. Deze functie werkt perfect; echter, wanneer ik de portieren vergrendel en het alarm activeer met de afstandsbediening, vergrendelen er slechts twee of drie willekeurig.
Bovendien, wanneer ik de auto open met de afstandsbediening, ontgrendelen alle portieren behalve het bestuurdersportier, en moet ik het handmatig ontgrendelen met de sleutel.
Als iemand weet wat er met mijn auto aan de hand zou kunnen zijn, stel ik een reactie op prijs!

Met vriendelijke groet!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41638 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp GECENTRALISEERDE VW BORA
Shit, ja, zoals je ziet, is het een veelvoorkomend probleem. Het systeem is een mini-luchtcompressor die een aantal membranen in de deuren opblaast en leeg laat lopen en de sloten omhoog en omlaag beweegt.
Probeer de plastic scharnierpennen van alle deuren los te draaien en probeer ze zonder scharnierpennen; ze komen er gemakkelijk tegen de klok in uit.

Mocht je de mini-compressor moeten zoeken, hij zit rechts in de kofferbak, onder de met kurk beklede bekleding.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.