Goedemorgen, ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik ben ten einde raad omdat ik hierdoor al zoveel problemen heb. Een paar weken geleden ging ik naar de werkplaats om de distributieriem te laten vervangen, de olie te laten controleren en om andere onderhoudswerkzaamheden te laten uitvoeren. Op weg naar de werkplaats ging opeens en zonder waarschuwing het lampje van de versnellingsbak branden op het dashboard van mijn Renault Symbol uit 2008. De auto heeft 41.000 km op de teller staan en er was niets mis mee. Het lampje ging gewoon branden en ik vond dat de veranderingen een beetje abrupt waren. Hoe dan ook, ik ben naar de werkplaats geweest en daar hebben ze alle onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd die ik had aangevraagd. Ik heb ze gevraagd om het lampje van de versnellingsbak te controleren, maar de monteur vertelde me alleen dat de scanner alleen aangaf dat er een storing was in een van de magneetventielen van de versnellingsbak, een ventiel dat volgens hem zeer zelden kapotgaat. Daarom heeft hij alle onderdelen van de versnellingsbak gecontroleerd, maar nog steeds zonder de storing te vinden. Hij reset de storing, maar zodra de auto een paar kilometer heeft gereden, verandert het plotseling en gaat het lampje weer branden. En tja, ik weet niet wat het kan zijn en ik heb de auto nodig. Ik ben nu al ruim 2 weken aan het wandelen en heb nog steeds geen fout kunnen vinden. Als er iemand is die mij kan aanbevelen wat ik kan doen, zou ik dat op prijs stellen.