Zoek MDM

Bulletin

De verlichting van de reglementaire rechter werkt niet. Picasso

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41514 door handmatig-mechanisch
:( Hallo, de rechter stadslichten krijgen geen stroom. De zekeringkast van mijn Xsara Picasso komt niet overeen met de handleiding. Ik heb ze allemaal gecontroleerd en ze zijn in orde. Kan iemand me alsjeblieft helpen? Het is een 1.6 uit 2011 en ik kan de zekeringen online niet vinden. Ik heb de zekeringenkasten bijgevoegd om te kijken of iemand de identificatie heeft. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41516 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem van de niet-werkende verlichting aan de rechterkant. Picasso
Ik geef je een oplossing als je geen aarde (-) krijgt van een draad naar het chassis, of als je geen (+) krijgt van een draad naar de plus van de andere parkeerlichtlamp. Het vervelende is als de auto het op het dashboard aangeeft als een kapotte lamp.

Het kan een zekering of een relais zijn. Sommige auto's hebben een lichtrelais voor elke kant of een gebroken draad en je zou gek worden van het kijken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41523 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem van de niet-werkende verlichting aan de rechterkant. Picasso
Bedankt voor de bemoediging "igryo", het haalt (+) niet, ik hoop dat het WELKE zekering is?