Zoek MDM

Bulletin

Dringende hulp, Peugeot 206 start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41031 door handmatig-mechanisch
Dringende hulp voor een Peugeot 206 die niet start. Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen... vrienden, een paar dagen geleden plaatste ik een bericht over een probleem met een Peugeot 206, die niet startte. Ze adviseerden me om naar iemand te gaan die de code kon achterhalen. Het bleek dat de slotenmaker me om een code vroeg die ik moest kopen, ondanks dat die niet kon worden opgelost, en nu zegt de dealer dat het komt omdat er niet staat dat de sleutel erin zit!!! Wat moet ik doen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41065 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Dringende hulp: Peugeot 206 start niet
Broeder, je moet de instantie vragen om de originele chipmodule te resetten. Ik zal het uitleggen: dit soort auto's hebben een unieke interne chip die werkt wanneer je de sleutel in het contact steekt. Binnen enkele milliseconden vergelijkt de chip de code van de chip in de sleutel die je hebt geplaatst met de code van de module of ECU van de auto. Als ze overeenkomen, start de auto met MAGIC... BLA BLA BLA..... Het probleem is dat om een of andere reden de chip in uw sleutel is gedeconfigureerd, wat u moet doen is uw sleutel laten synchroniseren met de ECU van de auto... Ik geloof niet zo in die dealers, die jongens kunnen soms de fout niet vinden... Ik raad een goede plek aan WAAR ZE SLEUTELS MET CHIP CODEREN, (PAS OP, NIET EEN SLOTENMAKER WANT DAT ZIJ DE SLEUTEL DECODEREN), en ik zal u vertellen, het is niet zo erg, ze coderen het in ongeveer 20 minuten, maar het is wel wat duur... hoe dan ook, veel succes en ik hoop op rapporten of het is zoals ik u vertelde... groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.