Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 206 verliest output-respons bij verkeersdrempels

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41004 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb hulp nodig met de Peugeot 206. Hij verliest vermogen bij hoge snelheid (bij het inhalen schokt hij en komt vast te zitten. Dit duurt een paar seconden en reageert dan). Het gaspedaal is een sensor, hij heeft geen gaskabel. Ik heb het spruitstuk schoongemaakt om olievocht te verwijderen, de behuizing van de gaspedaalsensor schoongemaakt, de uitlaatventilator en de 55 lbs brandstofpomp schoongemaakt. Met dit alles kan ik het niet verbeteren. Ideeën? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41168 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Peugeot 206: verlies van output-respons in de pit
Hallo, ik wil graag delen dat ik het probleem heb opgelost. Na verschillende tests te hebben gedaan, is het moeilijkste om ze uit te voeren zonder dat het waarschuwingslampje brandt. Ik heb het brandstoffilter, luchtfilter en de bougies vervangen, maar dit alles loste het probleem niet op. Totdat we een kleine sprong in de vonk in cilinder 3 opmerkten. Het bleek dat de bobine beschadigd was. De sprong was zo minimaal dat hij soms niet eens opviel. Ik heb wat informatie gevonden en het blijkt dat dit type bobine 80.000 km meegaat. De auto heeft meer dan 96.000 km gereden en het probleem met de nieuwe bobine is opgelost.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.