Zoek MDM

Bulletin

ooooooooo, en nu, wie kan mij helpen,,,,,

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40862 door handmatig-mechanisch
Ooooooooo, en nu, wie kan mij helpen? Geplaatst door manual-mecanica
:ziek: Bedankt voor uw aandacht, het probleem is als volgt; ik heb een 1.6 Diahatsu Feroa uit het jaar 90 laten repareren met een kraan. De eigenaar stond op het punt hem te verbranden, omdat andere garages de motor niet aan de praat kregen. Na veel testen en moeite is hij afgesteld, maar toen ik de gassen mat, kwamen ze door het dak, wat ik niet heb gedaan en ze gaan helemaal niet naar beneden. Ik denk aan de vacuümslangen, maar ik weet niet of die goed zijn aangesloten. Heeft iemand het schema? En dat zal me redden, of weet iemand een trucje? Hahaha. Ik kom uit Costa Rica en hier zijn de auto's op de vingers te tellen en jullie hebben vingers te over. Bedankt vrienden voor alle hulp die jullie me geven.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40865 door handmatig-mechanisch
Antwoord van de handmatige mechanica op het onderwerp oooooooooo, en nu wie kan mij helpen,,,,,
Hallo vriend, ik wou dat ik je kon helpen, maar ik snap niet veel van Daihatsu, maar de gassen komen via de lambdasonde die het mengsel regelt. Kijk of deze goed is aangesloten of goed werkt. Als het een enkelpuntscarburateur is, heeft deze ook een gaskatalysator. De auto is echter wat ouder en heeft die misschien niet. Ik weet niet hoe ik je kan helpen, maar ik hoop dat ik je kan helpen. Met vriendelijke groet. De slangen zijn voor gassen uit de motorolie. Zorg ervoor dat ze allemaal op hun plaats zitten en dat er niet meer olie wordt verbruikt dan nodig is. Ik heb het schema niet, maar als ik het krijg, weet ik wie het naar je kan sturen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.