Zoek MDM

Bulletin

Honda Accord 92, moet gerepareerd worden

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40827 door handmatig-mechanisch
Honda Accord 92, reparatie nodig Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden van de monteurshandleidingen, ik heb hulp nodig omdat mijn Honda het begeeft. De vraag is:

als ik optrek, heeft mijn auto een probleem, het voelt alsof hij vermogen verliest en ik hoor hem zelfs terugslaan. Ik weet niet meer wat ik moet doen, want ik heb al verschillende reparaties uitgevoerd en het verbetert niet.
Enkele van de reparaties die ik heb uitgevoerd zijn: het vervangen van de bougiekabels, het vervangen van de verdelerkap, het vervangen van de kleppendekselpakkingen, het reinigen van de injectoren en het verversen van de olie en filters.

Ik zou het op prijs stellen als iemand weet wat ik moet doen om dit probleem op te lossen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40850 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, controleer eens of de katalysator niet verstopt zit. Als het al een tijdje bestaat, kan het de uitlaatopening abrupt blokkeren, waardoor je motor afremt tot een normaal toerental. Als de motor normaal stationair draait en alleen bij hoge toeren hapert, controleer dat dan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40893 door handmatig-mechanisch
Het is een goede suggestie. Ik ga je advies opvolgen en de katalysator controleren, aangezien de auto al 20 jaar oud is. Bedankt. Zodra ik hem heb gecontroleerd, laat ik je weten wat er is gebeurd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 5 maanden geleden #40894 door handmatig-mechanisch
Een andere mogelijkheid is dat de ontstekingstiming varieert, hetzij in de riem of in de verdeler. Een andere oorzaak kan de overmatige vorming van koolstof in de compressiekamers zijn. Dit kan worden opgelost door ten minste één keer een flinke hoeveelheid extra benzine toe te voegen, waarna u weer over kunt gaan op het gebruik van gewone benzine.