Zoek MDM

Bulletin

Peugeot Boxer 2004

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40733 door handmatig-mechanisch
Peugeot Boxer 2004 Gepubliceerd door manual-mecanica
Vraag: Ik heb een Boxer. Hij viel uit na een bocht en start niet meer. Hij lekt diesel. Als ik hem probeer te starten, branden alle lampjes, maar hij start niet.
Waar kan dit aan liggen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40764 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op de Peugeot Boxer uit 2004
Hallo vriend, een van de dingen die me stoort aan deze pagina is dat er veel mensen zijn die verstand hebben van monteurs, en ze vertellen je niets, ze kijken alleen maar en dat is alles. Ik zie dat je hier al een dag bent en nog geen enkele reactie hebt geplaatst. Nou, kijk, wat betreft je probleem, probeer meer informatie te geven over wat er met je aan de hand is, zodat iemand je beter kan helpen. Controleer de brandstofleidingen zorgvuldig. Het kan zijn dat de motor een beetje tordeerde toen je de bocht nam, of misschien had je de benzineslang te strak staan en is hij gebroken of losgeraakt. Controleer de slangen zorgvuldig en behandel de aanzuigslang. Hoe kom ik terug? Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40775 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op de Peugeot Boxer uit 2004
Hallo Miguelito.
Excuses voor de onduidelijkheid. Het punt is dat er niets mis is. Ik heb alles gecontroleerd, inclusief de kabels en aansluitingen, zowel brandstof als elektriciteit.
Ik lek brandstof over de dieselpomp wanneer ik hem start, in een klein deksel met een klepje bovenaan.