Zoek MDM

Bulletin

82-jarige Honda Accord dringend hulp nodig

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40730 door handmatig-mechanisch
1982 Honda Accord dringende hulp Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden van dit forum, ik heb dringend jullie hulp nodig. Wat er is gebeurd, is dat ik per ongeluk de klepveren heb verwijderd en de hoogte van de veren is ongelijk. De ene is lager, de andere is hoger. De vraag is: welke van de veren is voor de inlaat en welke voor de uitlaat? Want ik kan de hoogte van de kleppen niet vinden. Zijn ze gelijk? Maakt het verschil?

Ik zou het erg op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40739 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een handleiding voor monteurs over een 82 jaar oude Honda Accord: dringende hulp.
Het motortype staat op de papieren vermeld. Ik zeg dit omdat verschillende modellen die motor kunnen hebben, en zelfs andere automerken. Ga bij dat type motor naar de handleidingen en kijk onder Honda-onderdelenhandleidingen. Je ziet dan welke inlaat- en welke uitlaatmotoren zijn.

Of typ het motortype in Google en je ziet misschien dat andere modellen of fabrikanten die motor ook hebben. Zoek vervolgens naar de onderdelenhandleidingen van die andere merken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40741 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een handleiding voor monteurs over een 82 jaar oude Honda Accord: dringende hulp.
Ik heb iets voor je uitgezocht. De Honda Prelude uit dat jaar met een A18A1- en A20A3-motor heeft een enkele nokkenas, en de uitlaatklep heeft de grootste veer met een kleinere erin, terwijl de inlaatklep een kortere veer heeft.
Ik hoop dat dit bericht helpt.

Klik op "Bedankt" als het helpt:)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40753 door handmatig-mechanisch
Bedankt vriend,
het is in ieder geval een Honda zonder EL161-motor en ik kan de handleiding niet vinden.