Zoek MDM

Bulletin

Binnen vijf minuten was mijn batterij leeg.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40665 door handmatig-mechanisch
Mijn batterij was binnen vijf minuten leeg. Geplaatst door manual-mecanica
Ik ging boodschappen doen met mijn auto (Citroën Xsara TD), kwam 5 minuten later terug en de accu was helemaal leeg. Ik kan hem niet aanzetten of de ramen open of dicht doen. Iets soortgelijks overkwam me maanden geleden op een parkeerplaats, maar ik weet niet hoe lang het duurde voordat hetzelfde gebeurde. Ik herinner me dat er toen een sleepwagen van de verzekering kwam, de accu aansloot om die van de klant op te laden, en de auto startte weer. Waarom gebeurt dit? Deze keer omdat het zo kort duurde om te ontladen (vijf minuten, slechts een paar lampjes op het dashboard gaan branden en de accu maakt een zacht geluid, zoals een tik... tik... tik... tik... tik... wanneer ik het contact aanzet). Ik weet niet of het opladen van de accu weer zal lukken, maar ik maak me meer zorgen of deze ontlading te wijten is aan een externe (magnetische) factor in de auto. Heeft iemand een antwoord?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40685 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Mijn accu was binnen vijf minuten leeg.
Controleer de gloeitijdcontrole-eenheid, u kunt de batterij als gloeibougies gebruiken en de batterij downloaden

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.