Zoek MDM

Bulletin

Nissan Sentra 2

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40599 door handmatig-mechanisch
Nissan Sentra 2 Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Nissan Sentra 2 uit 1999 en er is geen enkele vonk op een draad. Ik heb de verdeler gedemonteerd en een nieuwe bobine gekocht, maar hij vonkte nog steeds niet. Ik heb met een lampje gecontroleerd of er stroom uit het plaatwerk kwam en dat is zo. Het enige wat ik nog moet controleren is een condensator en een pickup module die in de verdeler zelf zit. Maar ik wil niet eindigen met het kopen van een aantal onderdelen die niet nodig zijn, of iemand die me kan vertellen of er een onderdeel is dat ik niet ken, van de genoemde onderdelen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40601 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica onderwerp Nissan Sentra 2
Controleer de verbindingen van de verdeler naar de bobine, misschien heb je ze verkeerd om aangesloten. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik onderdelen verwisselde en dat het niet meer was.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40603 door handmatig-mechanisch
Let op: als de condensator kortgesloten is, ontstaat deze fout.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40643 door handmatig-mechanisch
Hallo, bedankt, ik hoop dat het de condensator is, ik koop hem en ik zal je vertellen hoe het ging. Nog een vraag: er is een stukje metaal dat door een soort sensormodule gaat en verbinding maakt met aansluitingen die uit het plaatwerk komen. Ik heb alle aansluitingen goed gecontroleerd en ze zijn in orde. Nu, toen alles aangesloten was, liet ik het contact open en ging ik met een gloeilamp aan de slag, één uiteinde verbonden met aarde of (-) en de andere met een aansluiting van de spoel en de lamp ging aan. Toen verbond ik hem met de andere aansluiting van de spoel en hij ging nog steeds aan. Ik verbond hem met een aansluiting van de sensormodule en hij ging nog steeds aan. Is het mogelijk dat de condensator op die manier de aarde test?