Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een handleiding nodig voor de Mitsubishi Montero Sport uit 1998.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #40451 door handmatig-mechanisch
Kan iemand mij een werkplaatshandboek voor een Mitsubishi Montero Sport V6 3.0 uit 1998 bezorgen, indien mogelijk in het Spaans?
Ik wil ook graag weten hoe ik de brandstofpomp kan loskoppelen, als er een relais of zekering is die de werking ervan zou kunnen blokkeren. Bij voorbaat dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #40453 door handmatig-mechanisch
Elk voertuig met een elektronisch systeem heeft een relais en zekering voor het openen van de brandstofpomp. Wat zou de specifieke vraag zijn? De brandstofpomp demonteren of een probleem in het elektrische systeem vinden?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #40505 door handmatig-mechanisch
Bedankt Job, maar ik moet de locatie van het relais of de zekering weten om de brandstofpomp een paar minuten los te koppelen. Mijn auto heeft namelijk ook een alternatieve brandstof, CNG, en het lijkt erop dat er een brandstofinjector lekt terwijl ik op CNG rijd. Dus voordat ik alle injectoren demonteer om ze te controleren, wil ik die test uitvoeren. Koppel de pomp los, zodat er geen brandstof meer door de injectorrail stroomt. Hoewel ze elektrisch losgekoppeld zijn, kan er een lek ontstaan als de pomp brandstofdruk blijft leveren. Ik zal het uitleggen...