Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet S10-elektronica start moeilijk

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #40302 door handmatig-mechanisch
De elektronica van de Chevrolet S10 start moeilijk. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een S10 uit 2006 met elektronische besturing. Hij start moeilijk, de startmotor draait te hoog. De motor is in orde en de kleppen staan goed afgesteld. Wat zou het kunnen zijn? Injectoren, pomp of een sensor?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #40304 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het elektronicaprobleem van de Chevrolet S10 dat moeilijk start
Hoi, niet zozeer die onderdelen, controleer de staat van je bougies en of ze goed gekalibreerd zijn. Controleer ook de bougiekabels, die kunnen beschadigd zijn en daardoor lang duren voordat ze starten...

Proost!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #40308 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het elektronicaprobleem van de Chevrolet S10 dat moeilijk start
Hoi Pablochi, kijk, ik heb meer informatie nodig over je truck. Bijvoorbeeld of hij het doet bij koud of warm weer, of altijd wanneer je hem wilt starten, en hoe klinkt de motor dan? Er zijn verschillende redenen. Een daarvan die me meteen te binnen schiet, is dat de brandstofleiding leegloopt. Probeer voordat je hem start, de schakelaar een paar keer te openen zodat de brandstofpomp aanslaat. Nadat je hem een paar keer hebt aangestuurd, start je hem om te zien wat er gebeurt. Groeten, en ik hoop dat je me meer informatie over je truck kunt geven, zodat ik je kan helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #40332 door handmatig-mechanisch
Hallo, hoe is het? Het werkt altijd. De motor slaat helemaal niet uit bij het starten, maar hij geeft wel veel hetzelfde geluid als wanneer hij plat ligt, maar de motor is prima. Wat is de schakelaar die je me vertelde? Hoe hard hij ook start, je stopt hem en drukt hem gewoon in, het duurt even lang.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #40333 door handmatig-mechanisch
Hallo, hoe gaat het? Het is een diesel met MWM 2.8-elektronica. Hij start steeds moeilijk.