het probleem is dat de vrachtwagen een geluid genereert aan de voorkant in het rechterwiel, het geluid is een piepend metaalwrijven, het is niet luid maar het is te horen als de vrachtwagen meer dan 70 km rijdt ... Ik heb al een beetje gecontroleerd en ontdekte dat de waterpomp ook lawaai maakte, ik dacht dat dat het probleem was en heb deze vervangen, maar het geluid blijft en ik hoor het niet, ik controleer het volgende: de
voorste remblokken zijn vervangen en de schijven zijn gecorrigeerd en ze zijn in goede staat, ze zijn niet ongelijk en hebben een goede dikte ...
de riem en de riemspanning ...
de poelies van de motor toegevoegde accessoires:
dynamo blender
van de stuurcompressor
de
spanner
met de motor aan in neutraal ik accelereer tot 4000 tpm en er is geen geluid ... het is niet de motor dus
bij verandering al rijdend genereert het voertuig bij meer dan 70 km soms het geluid ... Ik heb geprobeerd het wiellager te controleren om het te smeren en te kijken wat er gebeurt, maar het is samen met de ABS-indicator gemonteerd ... met dit onderdeel heb ik een vraag.
Iets zegt me dat het de transmissie is, maar ik kan er niet achter komen welk onderdeel het zou kunnen zijn. Ik heb de handleiding en voor zover ik kan zien zit er een tussenring tussen de aandrijfas en de aandrijfas zelf in de transmissie. Maar ik heb wat advies nodig... Als iemand ervaring heeft met deze truck, zou ik dat op prijs stellen. Met vriendelijke groet.