Hallo allemaal! Ik laat jullie weten dat ik in mijn vrije tijd mijn truck restaureer, en vooral als ik een beetje geld heb. Ik leer hem beetje bij beetje kennen, zo goed zelfs dat ik een paar weken geleden ontdekte dat hij een vijfde versnelling heeft! Hahaha! Het klinkt gek, maar door de aanzienlijke speling in de koppeling had ik het niet eens gemerkt als ik er niet per ongeluk over had gesproken.
Nu probeer ik alle elektrische functies te reconstrueren. Omdat de bedrading zo "gemanipuleerd" is (er ontbreken draden) en de draden allemaal zwart zijn met nummers aan de uiteinden, is het erg moeilijk om te bepalen hoe ze moeten worden aangesloten.
Het punt is dat ik al dagen overal, niet alleen op internet, naar een gedetailleerd schema heb gezocht, en ik heb alleen maar basisschema's gevonden die nutteloos zijn, zoals die ik van deze site heb gedownload.
Ik kan geen nieuwe kabelboom kopen om de oude te vervangen, en de enige handleiding die ik kon vinden kost $ 1.080, meer dan de kabelboom zelf! Ik heb ook in ML-publicaties en op cd's gezocht naar werkplaats- en elektrische handleidingen, maar die zijn ook basic. Daarom neem ik contact met je op in de hoop dat iemand ze heeft en wil delen.
Alvast bedankt!