Zoek MDM

Bulletin

Suzuki Maruti 800 MPI motorhandleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #40039 door handmatig-mechanisch
Handleiding voor de Suzuki Maruti 800 MPI-motor. Uitgegeven door manual-mecanica.
Hallo, ik zou het erg op prijs stellen als iemand me kon helpen met het vinden van de handleiding voor de Maruti 800 Mpi, aangezien ik motorproblemen heb en hem graag wil laten repareren! Ik hoor graag van je. Alvast bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #40054 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Suzuki Maruti 800 MPI motorhandleiding
Hallo, op deze pagina staan ​​ook handleidingen voor de Suzuki Hatch 800cc en Hatch F5A. Hoewel ze carburateurs hebben, zijn ze gebaseerd op dezelfde motor als de Maruti. Ze waren erg nuttig voor mij bij het repareren van de versnellingsbak van een Maruti uit 2001. Welke problemen heb je precies?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #40086 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Suzuki Maruti 800 MPI motorhandleiding
Ik weet het niet zeker, maar er is een geluid dat verschijnt nadat de motor warm is. Het is een zoemend geluid, alsof er iets niet goed gesmeerd wordt of een lager kapot is. Het geluid lijkt uit de buurt van de waterpomp te komen, maar ik heb alles al vervangen. Ik heb geen idee wat het kan zijn! Alle suggesties zijn van harte welkom!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden - 12 jaar en 10 maanden geleden #40111 door handmatig-mechanisch
Mmm, lastig zonder het te zien. Wat betreft de handleiding waar je om vroeg, ik heb er lang naar gezocht, zonder resultaat. Ik heb echter wel de Suzuki_maruti_Parts Catalogue gevonden. Ik voeg hem bij.
Laatst bewerkt: 12 jaar en 10 maanden geleden . Reden: Bestand niet geüpload.