Zoek MDM

Bulletin

Suzuki Maruti 800 MPI motorhandleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #40039 door handmatig-mechanisch
Suzuki Maruti 800 Mpi motorhandleiding Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik zou het erg op prijs stellen als iemand me kon helpen met het vinden van de handleiding voor de Maruti 800 Mpi, aangezien ik motorproblemen heb en hem graag wil laten repareren! Ik hoor graag van je. Alvast bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #40054 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Suzuki Maruti 800 Mpi motorhandleiding
Hallo, op deze pagina staan een aantal handleidingen voor de Suzuki Hatch 800cc en Hatch F5A. Hoewel ze carburateurs hebben, zijn het in principe dezelfde als die van de Maruti. Ze waren erg handig voor mij om de versnellingsbak van een Maruti uit 2001 te repareren. Welke problemen heb je?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden #40086 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Suzuki Maruti 800 Mpi motorhandleiding
Ik weet het niet zeker, het maakt een geluid dat ontstaat nadat de motor is opgewarmd. Het is een zoemend geluid dat lijkt alsof er iets niet goed smeert of een lager beschadigd is. Het geluid komt van de waterpomp, maar ik heb al alles vervangen, dus ik weet niet wat het kan zijn!!! Als je ideeën hebt, hoor ik het graag!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 6 maanden geleden - 12 jaar en 6 maanden geleden #40111 door handmatig-mechanisch
Mmm, lastig zonder het te zien. Wat betreft de handleiding waar je om vroeg, ik heb er lang naar gezocht, zonder resultaat. Ik heb echter wel de Suzuki_maruti_Parts Catalogue gevonden. Ik voeg hem bij.
Laatst bewerkt: 12 jaar en 6 maanden geleden door . Reden: Bestand niet geüpload