Zoek MDM

Bulletin

Versnellingsbakstoring Grand Cherokee 98

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #39829 door handmatig-mechanisch
Versnellingsbakstoring Grand Cherokee 98 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een storing in de transmissie van een Grand Cherokee met 8 cilinders. De auto schakelt niet terug naar de eerste versnelling. Om de auto in de eerste versnelling te laten starten, moet ik hem in de handgeschakelde stand zetten en handmatig de gewenste instellingen maken. De enige die normaal werkt, is als hij weer start van de vierde naar de derde versnelling, en daar blijft het bij. Ik moet de auto dus stoppen, hem in neutraal zetten en meteen terug naar de eerste versnelling schakelen, zodat de auto krachtig wegrijdt. We hebben de auto laten uitlezen en ze hebben meerdere sensoren vervangen, maar het is nog steeds hetzelfde. Wat zou er volgens jou mis kunnen zijn? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #39844 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het probleem van een defecte versnellingsbak van een Grand Cherokee uit 1998
Is het 4x4 of 4x2? Als u de gegevens van uw auto wat duidelijker zou kunnen maken, wordt het makkelijker om uw weg te vinden... Met vriendelijke groet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #39896 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het probleem van een defecte versnellingsbak van een Grand Cherokee uit 1998
De truck is een 4x4 uit 1998... Ik kan je vertellen dat hij opnieuw is gescand en dat er een DTC P0753 naar voren kwam, wat vermoedelijk de 1-2 schakelsolenoïde is... Ik wacht op het reserveonderdeel bij de onderdelenwinkel, want ze hebben het niet klaar voor installatie... Ik hoop dat dit het onderdeel is dat de oorzaak is... Ik laat het je later weten als ik nog vragen heb, bedankt...