Hallo, het lijkt mij dat je bij een klus als deze rekening moet houden met de budgetfactor, want als je een resultaat wilt dat lang meegaat, kost het je iets meer dan als je voor iets eenvoudigers kiest. Ik denk dat je, omdat je autodidact bent, moet beginnen met iets eenvoudigs als een ring en een vervanging van kappen of een gedeeltelijke, vervanging van klepseals met zitting daarvan, houders, afstelling van de carburateur, ontstopping van de uitlaat en dat is alles. Bovendien is het pas als je de componenten evalueert dat het nodig zal zijn om het te veranderen of te hergebruiken. Ik raad je aan om te bellen als de zuigerbussen geen braam vertonen die groter is dan dat je de nagel van je vingers erdoor kunt laten en het je laat passeren (je moet de ringen gebruiken die de maat van de voet aangeven), tenzij de zuigergroeven een overmatige tolerantie hebben, met betrekking tot de nieuwe ring, weet je dat met een werkplaats handleiding en een meter, als dat zo is, moet je de zuiger en de kappen vervangen als de volger 2 soorten diameters in de kaprace aangeeft (alleen als het kan (waargenomen), zal rectificatie nodig zijn, anders kunt u de doppen van dezelfde maat vervangen, dat wil zeggen, vervang alle afdichtingen die u vindt, de kleppen in sommige gevallen en vervang alleen deze en hergebruik de geleiders en zittingen, oefen een zitting, wees voorzichtig om ze niet te verpesten na de zitting en oefen een goede reiniging van de cilinderkop.
Ik hoop dat ik u een ander gezichtspunt heb gegeven