Hallo forumleden, ik vind het erg jammer. Mijn Jetta A4 2.0L uit 2000 heeft een automaat. Ik begon met een probleem met de versnellingsbak: hij schakelde niet. De storing deed zich voor nadat ik de versnellingsbak had laten onderhouden. Mijn monteur vertelde me dat het aan het kleppenhuis lag en heeft dat gerepareerd, maar de storing was niet verholpen, omdat het probleem zich slechts af en toe voordoet en vaker als ik wil inhalen. Ik heb de auto dus opnieuw laten controleren. Hij vertelde me dat er geen foutcodes waren in de CJ4 en dat ik de auto moest terugbrengen toen de storing zich voordeed.
hier begint het goede deel, ik ging ermee op pad en er was inderdaad een storing, maar het olielampje op het dashboard ging ook branden en ik moest stoppen om te controleren, ik dacht dat er misschien te weinig olie was, maar nee, toen bracht ik de auto weer naar de monteur en hij vertelde me dat hij hem moest afzetten en hij reed ermee door met het lampje aan en toen veranderde het typische geluid van de motor in een ratelend geluid, ik was bang, het is waarschijnlijk de oliepomp, maar ik wil weten wat jullie hiervan vinden of is het ernstiger...
Ik wacht op jullie reactie vrienden
en het vervelende is dat ik met lege handen ben achtergelaten omdat ik geld heb uitgegeven om de storingen in de bak te repareren... dus jullie weten al hoe ik erover denk...
als iemand me advies kan geven, zou ik het graag zelf proberen te vervangen als het niet zo ingewikkeld zou zijn.
Ik ben geen monteur, maar ik heb wel ideeën.