Zoek MDM

Bulletin

De Seat Cordoba uit 2002 start wanneer hij er zin in heeft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #39380 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Seat Cordoba, bouwjaar 2002, start wanneer hij zelf wil.
Afgaande op wat je zegt, lijkt het erop dat je een beschadigde injector hebt die lekt, of dat de O-ringafdichtingen beschadigd zijn of niet goed werken, vandaar de geur bij het starten. Als het een elektronische gasklep is, moet die opnieuw afgesteld worden... controleer dat eens, man... succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 4 dagen geleden #39455 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Seat Cordoba, bouwjaar 2002, start wanneer hij zelf wil.
Ik denk dat het probleem te maken heeft met een neutraalstandsensor; er zit er één op de cilinderkop naast de distributieriem en de andere vooraan, vlakbij de startmotor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 dag geleden #39505 door handmatig-mechanisch
Ja, ik denk dat je gelijk hebt over de injector, maar wat zijn de afdichtingen of de ring?
Heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 dag geleden #39506 door handmatig-mechanisch
Hallo joseantonio78.
Ik moet het even nakijken. Weet je hoe ik dat kan doen zonder het apparaat in de machine te stoppen? Ik heb het al twee keer laten nakijken en er werden geen fouten gevonden.
Alvast bedankt voor de informatie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 dag geleden #39507 door handmatig-mechanisch
O-ringen zijn de donutvormige rubberen afdichtingen die bovenop de injectoren zitten. Ze dichten lekken in het inlaatspruitstuk en de brandstofrail af. Injectorlekken zijn zichtbaar in laboratoria met behulp van reageerbuizen. Als ze op die manier zijn gecontroleerd, kunt u er zeker van zijn dat de injector in orde is. Anders kunt u ze op die manier laten controleren. U kunt ze zelf testen, maar dat is nogal omslachtig. Het is het beste om in een laboratorium te zien hoe de injectoren werken om eventuele twijfels weg te nemen. De brandstof moet in een waaierpatroon worden geïnjecteerd. Succes. Geen zorgen, zo werkt het nu eenmaal.