Zoek MDM

Bulletin

Seat Cordoba bouwjaar 02 start wanneer hij wil

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39380 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van de handmonteurs op het onderwerp van de 02 Seat Cordoba begint wanneer het dat wil.
Uit wat je zegt, klinkt het alsof je een kapotte injector hebt die lekt, of dat de O-ringen beschadigd zijn, of dat hij niet goed werkt, waardoor hij stinkt als je hem aanzet. Als het een elektronisch gasklephuis is, moet hij opnieuw worden afgesteld... controleer het maar eens, maat... succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39455 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van de handmonteurs op het onderwerp van de 02 Seat Cordoba begint wanneer het dat wil.
Ik denk dat dit probleem wordt veroorzaakt door een neutrale sensor. De ene bevindt zich op de cilinderkop, naast de distributieriem, en de andere aan de voorkant, vlakbij de startmotor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39505 door handmatig-mechanisch
Ja, ik denk dat je gelijk hebt over de injector, maar het zijn de afdichtingen of de O-ring.
Heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39506 door handmatig-mechanisch
Hoi joseantonio78.
Ik moet het even controleren. Weet je hoe ik dat kan doen zonder het in de machine te stoppen? Ik heb het twee keer gedaan en er zijn geen fouten gevonden.
Heel erg bedankt voor de informatie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39507 door handmatig-mechanisch
O-ringafdichtingen zijn de donutvormige rubbers die over de injectoren worden geplaatst. Ze dichten lekken in het inlaatspruitstuk en de injectorrail af. Lekkages bij injectoren zijn zichtbaar in laboratoria met reageerbuisjes. Als ze met dat systeem zijn gecontroleerd, kunt u erop vertrouwen dat de injector in orde is. Anders kunt u ze ook met die methode laten controleren. U kunt ze zelf testen, maar dat is wat omslachtig. Het is beter dat u in het laboratorium kunt zien hoe de injectoren werken, zodat uw twijfels worden weggenomen. Benzine moet in de vorm van een waaier worden ingespoten. Succes. Ontspan, dat is waar het om gaat in deze show.