Zoek MDM

Bulletin

Mistlampen voor het panoramabeeld werken niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38835 door handmatig-mechanisch
Mistlampen voor het panoramabeeld werken niet Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, de mistlampen van mijn Renault Scenic 1.9 branden niet. Ik heb de lampjes en de zekering gecontroleerd en die zijn in orde. Het waarschuwingslampje op het dashboard brandt ook. Ik weet niet zeker of er een relais is of waar het zit. Weet u waar ik de storing kan vinden?
Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38896 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Mistlampen voor in het landschap werken niet
Heb je de schakelaar gecontroleerd, of er losse of verkeerd afgestelde massa is, of de contacten vuil of los zitten? Relais bevinden zich meestal in de motorruimte, of anders in het dashboardkastje.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38905 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Mistlampen voor in het landschap werken niet
Hallo, ik heb de doorverbinding van de bedrading van de EPU naar de koplampen en 4 relais gecontroleerd, twee dubbele en nog eens twee die eronder zitten, maar zonder te weten waar ze voor dienen. Ik heb de EPU geopend en er is niets te zien dat vonken of vuil heeft geproduceerd. Van de aansluiting van de EPU die overeenkomt met de uitgang naar de mistlampen, tussen de grijze kabel en een lichtgele, met een testbatterij branden de lampen zwak. Misschien is de zwarte kabel geaard, maar niet met de motor. Nu ga ik de afstandsbediening controleren, gebruikmakend van het feit dat ik een zelfgemaakte momentane installatie aan het installeren ben. Ik wil het relais (aansluiting 86) voeden met de plus van het dimlicht. Ik wil echter niet dat dit de oplossing is, de installatie van de auto blijft intact totdat ik het probleem heb kunnen oplossen. Bedankt en groeten.