Goedenavond vriend, uw geval is heel typerend wanneer de temperatuursensor defect raakt. We weten dat deze sensor, naast het temperatuursignaal, ook een signaal naar de computer stuurt om het openen van de benzine-injectoren aan te geven, wat leidt tot een overmatig brandstofverbruik. Ik raad u aan om de temperatuursensor eerst te verlagen en schoon te maken en de test uit te voeren om de conditie van de sensor te diagnosticeren. Een test die u kunt doen is het volgende: met een multimeter, een föhn die dames gebruiken om hun haar te kammen, of, als u een heteluchtpistool en een plantenspuit met water hebt. Hoe groter de weerstand in dit geval, hoe lager de meting op de multimeter, en hoe lager de weerstand, hoe hoger de temperatuur. We plaatsen de punten van de multimeter op de aansluitingen van de temperatuurknop en richten de föhn op de punt van de knop waar de capsule zich bevindt om deze te verwarmen. Naarmate de temperatuur van de multimeter stijgt, neemt de meting van de multimeter af. Deze kan niet sprongsgewijs afnemen of stoppen; de afname moet plaatsvinden op een nauwkeurige schaal, bijvoorbeeld; van 50 gaat het naar beneden naar 49, 48, 47, 46, enzovoort. Hetzelfde geldt als er water wordt toegevoegd om het af te koelen. Het zou op dezelfde manier omhoog moeten gaan in de schaal, net zoals onder een silo, in gestapelde schalen, omhoog of omlaag. Dit geeft aan dat de peer niet werkt. Dit geeft een slecht signaal aan de computer en het injectiesysteem zal niet goed werken, wat leidt tot voortijdige voorverwarming van de motor door overtollige brandstof in het injectiesysteem en het genereren van anomalieën in het toerentalsysteem, wat bekend staat als oscillaties of de toerentallen die op en neer gaan, wat leidt tot voortijdige uitbetaling van de motor. Vriend, als mijn informatie nuttig voor u is, stuur me dan een bericht naar mijn e-mailadres. Ik zal erop wachten om je te helpen, mijn vriend.