Zoek MDM

Bulletin

REPARATIE ACHTERDIFFERENTIEEL VAN IZUSU CARIBE 442

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38520 door handmatig-mechanisch
REPARATIE ACHTERDIFFERENTIEEL VAN IZUSU CARIBE 442 Gepubliceerd door manual-mecanica
Beste forumleden:

Ik heb een Izusu Caribe 442 pick-uptruck uit 1989 en ik heb problemen met het achterdifferentieel. Normaal gesproken doe ik de mechanica zelf, maar ik heb meer informatie nodig over hoe ik het differentieel moet demonteren, monteren en afstellen. Ik heb geen handleiding of handleiding gevonden die me hierbij kan helpen. Als een van de forumleden informatie kan verstrekken, zou ik dat zeer op prijs stellen.

Groeten, vrienden

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38601 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp: REPARATIE VAN HET ACHTERDIFFERENTIEEL VAN DE IZUSU CARIBE 442
Geef ons de nummers op het typeplaatje of het model van het differentieel, wij helpen u graag verder.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38712 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp: REPARATIE VAN HET ACHTERDIFFERENTIEEL VAN DE IZUSU CARIBE 442
Ik weet het niet, beste vriend, ik kan het nummer of model niet vinden. Ik weet alleen dat het de Japanse achtertransmissie (differentieel) is van de Isuzu Caribe 442 uit 1989, 5 versnellingen, 2300 motor. Het spijt me dat ik je vraag niet kan beantwoorden, maar hartelijk dank voor je interesse.