Zoek MDM

Bulletin

hulp bij een regeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38504 door handmatig-mechanisch
Hulp bij een reparatie Geplaatst door manual-mecanica
Na een ingewikkelde reparatie (de kettingspanner en de hele distributieriemset zijn kapot, de behuizing van de uitlaatkleppen is kapot, het is nu gerepareerd en ze hebben verschillende onderdelen vervangen) start ik mijn Nissan D21 pick-uptruck. Hij start normaal, een beetje wiebelen en dan gaat er van alles mis. Ik zet hem uit, probeer hem opnieuw te starten en hij wil niet starten. Hoe kan dat? Ik ben ten einde raad en de monteurs kunnen me niet helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38511 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: hulp bij een reparatie
Controleer of er een vonk of brandstoftekort is om te starten, zodat wij u kunnen vertellen waar u moet controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38545 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Hulp bij reparatie van een Nissan D21 Pick-Up
ALS ER EEN VONK IS, BRANDSTOF EN ALLES... NIEUWE
DETAILS. 'S OCHTENDS GAAT HIJ NORMAAL AAN (IK GEEF NIEUWE VONKEN), IK LAAT HIJ ZO LANG DRAAIEN ALS HET KOMT, 5 MINUTEN, 30 MINUTEN, EEN UUR, MAAR NADAT IK HEM HEB UITGEZET, PROBEER IK HEM WEER AAN TE ZETTEN, MAAR HIJ START NIET. IK PROBEERDE IETS WAT IK OOIT ZAG DAT ZE DAT DOEN: IK VERWIJDERDE DE INJECTORAANSLUITINGEN EN PROBEERDE HEM TE STARTEN, EN HIJ STARTTE. KORT DAARNA SLUITTE IK INJECTOR 1 EN 3 AAN EN HIJ STARTTE PERFECT. EEN BEETJE RAMMEL. Vervolgens heb ik injector 2 en 4 aangesloten, het stabiliseerde en ik ben ermee op pad geweest en het werkte perfect. Ik heb hem weer uitgezet, ik heb even gerust en hij wilde niet meer aan. Ik heb het bovenstaande geprobeerd, maar het werkte niet meer. Het zorgde er alleen voor dat de accu na de poging naar beneden viel... Ik weet niet wat ik nog meer kan doen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38559 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Hulp bij reparatie van een Nissan D21 Pick-Up
Als ik de uitlaat- en inlaatkleppen vervang en het startproblemen geeft, doe dan het volgende:

1. Controleer het kaliber van de D21-kleppen, het is 8 inlaatkleppen en 10 uitlaatkleppen.

2. Controleer de compressie van de motor met een meter.

Groeten uit Costa Rica.