Zoek MDM

Bulletin

hulp bij een regeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38504 door handmatig-mechanisch
Hulp bij een reparatie Geplaatst door manual-mecanica
Na een ingewikkelde reparatie (de kettingspanner en de hele distributieriemset zijn kapot, de behuizing van de uitlaatkleppen is kapot, het is nu gerepareerd en ze hebben verschillende onderdelen vervangen) start ik mijn Nissan D21 pick-uptruck. Hij start normaal, een beetje wiebelen en dan gaat er van alles mis. Ik zet hem uit, probeer hem opnieuw te starten en hij wil niet starten. Hoe kan dat? Ik ben ten einde raad en de monteurs kunnen me niet helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38511 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: hulp bij een reparatie
Controleer of er een vonk of brandstoftekort is om te starten, zodat wij u kunnen vertellen waar u moet controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #38545 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Hulp bij reparatie van een Nissan D21 Pick-Up
ALS ER EEN VONK IS, BRANDSTOF EN ALLES... NIEUWE