Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Astra, ik start de motor en hij slaat af

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38149 door handmatig-mechanisch
Goedenavond, ik heb hulp nodig met mijn Chevrolet Astra 2000cc uit 2001. Ik start de motor en na 3 seconden slaat hij weer af. Ik kan het zo vaak herhalen als ik wil, maar telkens gebeurt hetzelfde.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38150 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Chevrolet Astra: Ik start de motor en hij slaat af.
Hoi vriend, wat er met de auto gebeurt is een beetje gek, maar ik raad je aan om, voordat je iets doet, de stroomsterkte van de auto te controleren. Probeer te kijken of de auto uitvalt omdat hij geen stroom meer trekt... Probeer dat eens en vertel het ons, laten we eens kijken. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38151 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Chevrolet Astra: Ik start de motor en hij slaat af.
Het is alsof de injectoren zonder stroom komen te zitten en gesloten zijn. Er stroomt geen brandstof meer doorheen en de motor slaat af.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38156 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend,
er kunnen veel oorzaken zijn voor de storing, maar de manier waarop het gebeurt, zou de chip in je autosleutel kunnen zijn, of wat ze een transponder noemen. Kijk op het dashboard of er een lampje in de vorm van een auto met een sleutel knippert. Zo ja, steek dan de sleutel in het contact zodat de dashboardverlichting gaat branden en laat het ongeveer 20 minuten zo staan om de auto te herprogrammeren en te starten. Soms werkt het.
De chips worden om verschillende redenen gedeprogrammeerd, zoals het raken van de sleutel, een lage accuspanning, enz.

Controleer dat en laat het ons weten.
Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #38158 door handmatig-mechanisch
Ik leg de functie van de sleutelchip uit.
Wanneer je de sleutel in het contact steekt, stuurt de chip een signaal naar de computer. Als de computer na 3 seconden geen signaal ontvangt, onderbreekt hij de injectiepuls, stopt met het inspuiten van benzine en slaat af. Soms wordt de chip herprogrammeerd door de sleutel 20 minuten in het contact te laten, maar de accu moet dan wel goed opgeladen zijn.