Zoek MDM

Bulletin

2001 Jetta Variant Box in noodtoestand

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 2 dagen geleden #38114 door handmatig-mechanisch
2001 Jetta Variant Versnellingsbak in Noodtoestand Gepubliceerd door manual-mecanica
Hulp bij het vinden van alternatieve reparaties. Case: MIJN vrachtwagen werkt perfect in de stad, maar zodra ik ermee de snelweg op ga, met een snelheid van ongeveer 110 km/u, en stop met accelereren, houdt de toerenteller het niet meer vol en begint te oscilleren (op en neer) tussen de 1000 en 2000 tpm. Op dat moment gaat het lampje van de boordcomputer branden en schakelt de versnellingsbak over naar de noodstand (alleen de tweede en derde versnelling). Ze hebben de storing al gecontroleerd en het is altijd hetzelfde (versnellingssensor). Ik heb de sensor al vervangen, maar de storing blijft. Ik stop gewoon, zet de auto uit en weer aan en hij doet het weer. Ik heb hem naar drie verschillende monteurs gebracht, maar niets. Een van hen zei dat de temperatuur te hoog leek en ze hebben zelfs een radiator voor de versnellingsbakolie geïnstalleerd, maar... niets. De storing blijft bestaan als ik de snelweg op ga.

HEEFT IEMAND ENIG IDEE WAAR HET PROBLEEM VANDAAN KOMT?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.