Zoek MDM

Bulletin

deel en stop

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37992 door handmatig-mechanisch
start en stopt Gepubliceerd door manual-mecanica
Forumvrienden, na al die moeite om de fout te vinden die ik een paar dagen geleden noemde, heb ik de Fiorino 1.3 uit 2002 gevonden. Sommigen zullen er misschien om lachen; of anderen zullen ook verbaasd zijn, maar ik wil dit als ervaring delen, want voor mij was hij nieuw (de benzine bevatte benzine, wat met het blote oog niet te zien was, nou ja, dat was het hele stomme probleem). Nou, ik hoop dat wat ik heb gezegd nuttig is voor zowel nieuwe als oude mensen in dit mooie gebied. Dag vrienden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37995 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteurshandleiding op het onderwerp starten en stoppen
Iets soortgelijks overkwam een klant ooit.
Hij heeft een Chevrolet Luv met een 2,8-liter turbodieselmotor. Deze persoon leende de truck uit aan een buurman, en die ging tanken bij een tankstation. Wat de buurman niet wist, was dat het een tankstation was, en de tankwagen leek er ook niet veel van af te weten, dus hij gooide er benzine van 95 gauge in.
Na enige tijd belden ze me omdat de truck niet lekker klonk. We brachten de truck naar de garage en ontdekten dat er benzine in zat. We verwijderden de slangen en er zat duidelijk benzine in.
Het vervelende aan dit verhaal is dat de brandstofinspuitpomp kapot ging en dat die ter reparatie moest worden opgestuurd.
Het komt vaak voor, maar dit zijn incidentele gevallen.
Groeten, en ik ben blij dat je de storing hebt gevonden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.