Goedemiddag.
Ik ga mijn mening geven over deze specifieke auto. Ik heb er in juli 2012 een tweedehands gekocht, met 170.000 km op de teller, en hij is ongeveer 14 jaar oud. Hij kostte € 2.200, wat niet bepaald een koopje was, maar ach.
Eerlijk gezegd wist ik wel dat die auto's wat minder waren qua afwerking en interieur, maar ik had het mis. Ze zijn nog erger. De kwaliteit is verschrikkelijk, er komt overal stof in, alles rammelt, alles zit los... maar wat me het meest heeft geïmponeerd, is het werk. Hij heeft nauwelijks vermogen, maar met de reductiebak is hij nergens bang voor. Ik heb de afgelopen dagen door lastige plekken en modder gereden en ik ben er tevreden mee. Het probleem is het lichte gewicht. Omdat hij zo licht is, moet je de 4x4 overal in de hoogste versnelling zetten, maar in de modder is dat een voordeel...
Eerlijk gezegd ben ik tevreden met de auto, maar omdat ik hem voor offroad gebruik wil, zou ik, als hij voor de weg was, dingen veranderen. Ik vergelijk hem met de Land Rover Santana Series III, maar dan met betere remmen en stuurbekrachtiging, haha
. Groeten!