Zoek MDM

Bulletin

Is het dringend nodig om de kop van de Xtrail uit 2003 te corrigeren?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37741 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp: dringende reparatie van de kop van de Xtrail uit 2003?
Het is zeer waarschijnlijk dat de bougies die na de onderhoudsbeurt zijn geplaatst, niet goed waren. De goedkoopste optie is om ze te vervangen, maar bestel ze wel en zorg ervoor dat ze de juiste thermische classificatie hebben volgens de bougiescatalogus.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37742 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp: dringende reparatie van de kop van de Xtrail uit 2003?
Om zeker te zijn dat het een correctie is, moet de kop eerst grondig gecontroleerd worden. Soms schokt de automatische transmissie bij laadproblemen in bepaalde voertuigen. Ik betwijfel of dit in alle gevallen zo is, maar het kan geen kwaad om het te controleren.
Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37749 door handmatig-mechanisch
Nou, ik heb hem naar de garage gebracht en op dat moment was er eindelijk iets mis en lekte er water in de bougies. Toen ik de motorolie controleerde, was die melkachtig. Toch zei de monteur dat hij, voordat hij de kop zou repareren, de bougies en andere dingen met de computer zou controleren, voordat hij de definitieve diagnose zou stellen. Ik zal je later vertellen wat het was. Ik denk dat deze forums ons allemaal heel erg helpen om te begrijpen wat er met onze auto gebeurt, vooral als we geen monteurs zijn, maar we willen niet dat er met onze ogen wordt geknoeid. Haha, ik wil graag begrijpen wat ze met mijn truck doen, waarom en waarom. Bedankt allemaal!