Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Corsa ECU geblokkeerd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37676 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem van een geblokkeerde Chevrolet Corsa ECU
Een transponder is een apparaat dat vergelijkbaar is met een scanner en dat sleutels, alarmen en sluitsystemen decodeert of codeert met behulp van chips of sleutels met een geïntegreerde microcontroller. Met dit apparaat kunt u dat systeem elimineren en de sleutel en het slot op elk gewenst moment vervangen zonder dat de sleutel gecodeerd wordt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37680 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem van een geblokkeerde Chevrolet Corsa ECU
Mmmm vriend, de toerentalsensor is degene die aan de zijkant van de volgas zit, zoals hieronder, of degene die in de versnellingsbak zit. Nou ja, ik heb eigenlijk alle motorsensoren vervangen, het enige wat ik niet heb veranderd zijn de injectoren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37681 door handmatig-mechanisch
Uuuuuuu vriend, dat is wat ik denk dat ik mis, en waar kan ik er zo een krijgen? Hoeveel kost hij? Ken je iemand die er een heeft en die minder kost dan de Chevrolet?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37682 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp van de Kia Rio-handleiding
Senioren,,,Ik wil graag de gebruikers- en/of werkplaatshandleiding voor een Kia Rio 01 ontvangen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37693 door handmatig-mechanisch
Reactie van de monteurs het probleem Chevrolet Corsa
Vrienden van manualmecanbica, ik wil jullie vertellen dat mijn problemen met mijn Corsa uit 2004 met een geblokkeerde ECU voorbij zijn. Ik stond op het punt om iemand te bellen die me 80.000 peso zou vragen om mijn probleem op te lossen, maar voordat ik hem belde, deed ik wat een van jullie me had gezegd en ik moet hem enorm bedanken dat hij me had aangeraden om alle massakabels te controleren. Ik heb elke kabel in de motor gecontroleerd en alles is perfect. Alles is aangesloten en plotseling sta ik achterin mijn Corsa, al opgegeven en berustend. Ik heb 80.000 duizend uitgegeven aan de ECU-expert toen ik halverwege was met het repareren van het achterlicht dat los zat, het achterlicht aan de rechterkant, en ik zag dat er een losse massakabel zat. Ik heb hem aangesloten en gezegd: ik denk niet dat dit het probleem is, maar voor de zekerheid, ik ga hem starten en ze zullen me niet geloven. De auto is kapot gegaan. Ik ben nog steeds erg blij met de nieuwe motor, hij loopt echt als een nieuwe, het is spectaculair. Voel de kracht om in thirds de kracht te ontplooien die je alleen van de Corsicanen in thirds krijgt. Dank jullie wel allemaal voor jullie bijdrage. Ik moet al mijn vrienden, die echte experts zijn op dit gebied, enorm bedanken. Ik heb nog steeds geen woorden om jullie te bedanken.