Vrienden van manualmecanbica, ik wil jullie vertellen dat mijn problemen met mijn Corsa uit 2004 met een geblokkeerde ECU voorbij zijn. Ik stond op het punt om iemand te bellen die me 80.000 peso zou vragen om mijn probleem op te lossen, maar voordat ik hem belde, deed ik wat een van jullie me had gezegd en ik moet hem enorm bedanken dat hij me had aangeraden om alle massakabels te controleren. Ik heb elke kabel in de motor gecontroleerd en alles is perfect. Alles is aangesloten en plotseling sta ik achterin mijn Corsa, al opgegeven en berustend. Ik heb 80.000 duizend uitgegeven aan de ECU-expert toen ik halverwege was met het repareren van het achterlicht dat los zat, het achterlicht aan de rechterkant, en ik zag dat er een losse massakabel zat. Ik heb hem aangesloten en gezegd: ik denk niet dat dit het probleem is, maar voor de zekerheid, ik ga hem starten en ze zullen me niet geloven. De auto is kapot gegaan. Ik ben nog steeds erg blij met de nieuwe motor, hij loopt echt als een nieuwe, het is spectaculair. Voel de kracht om in thirds de kracht te ontplooien die je alleen van de Corsicanen in thirds krijgt. Dank jullie wel allemaal voor jullie bijdrage. Ik moet al mijn vrienden, die echte experts zijn op dit gebied, enorm bedanken. Ik heb nog steeds geen woorden om jullie te bedanken.