Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Corsa ECU geblokkeerd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37704 door handmatig-mechanisch
Reactie van de monteurs het probleem Chevrolet Corsa
Ik ben erg blij dat je auto het doet. Het was geen leugen, dat heb ik je verteld. Als er een losse massa is, worden de voertuigen geblokkeerd met een code, een transponder. Het is me een keer overkomen en tot op de dag van vandaag vertel ik iedereen die me om suggesties vraagt, waar de storing zit. Ik hoop dat je veel plezier hebt met je auto. Groeten uit Venezuela.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #47787 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem van een geblokkeerde Chevrolet Corsa ECU
Hallo, ik heb een soortgelijk probleem. Mijn Corsa heeft echter geen startonderbreker, maar wel een sleutelbaard. Bij het scannen van de ECU geeft hij aan dat er geen startonderbrekersignaal is. Hoe ontgrendel ik de ECU en start ik hem? Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #47788 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem van een geblokkeerde Chevrolet Corsa ECU
Hallo, ik heb een soortgelijk probleem. Mijn Corsa heeft echter geen startonderbreker, maar wel een sleutelbaard. Bij het scannen van de ECU geeft hij aan dat er geen startonderbrekersignaal is. Hoe ontgrendel ik de ECU en start ik hem? Alvast bedankt.