Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Corsa ECU geblokkeerd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37665 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Corsa ECU geblokkeerd Geplaatst door manual-mecanica
Vrienden, ik heb een vraag. Ik heb een Corsa uit 2004 die ongeveer een jaar stil heeft gestaan omdat de motor kapot ging door olielekkage. Een drijfstang kwam door een van de ribben heen. Het is een heel klein ding. Ik heb een motor uit hetzelfde jaar kunnen kopen, die heb ik laten monteren, maar die doet het niet. Ik heb een vriend gebeld die me vertelde dat ik dingen moest vervangen, zoals de bobine, de brandstofpomp, de temperatuursensor, de krukassensor, de snelheidssensor in de behuizing en die in de carburateur, de AIC en de vlinderklep. Ik heb al die onderdelen vervangen, maar hij start nog steeds niet. We kwamen erachter dat er geen benzine in de motor komt. Iemand anders met meer kennis vertelde me, uuuu, vriend, wat een tijdverspilling het is om zoveel onderdelen te kopen als alleen de ECU of de computer geblokkeerd is. Dus ben ik naar Chevrolet gegaan en daar hebben ze me 150.000 + BTW gevraagd om hem te ontgrendelen, als dat het was. Wat ik niet heb, heb ik al uitgegeven. Sterker nog, ik heb zelfs een andere computer gekocht met een set sleutels en de bekende zwarte behuizing die op slot kan, maar die werken allebei niet. Mijn vraag is, zijn er op dit gebied zoveel kennissen, kennen jullie geen experts op dit gebied die jullie mij kunnen aanbevelen, die mij niet evenveel zouden vragen als de schurken uit Chebroles (Salfa) of die mij kunnen vertellen wat ik het beste kan doen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37669 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem van een geblokkeerde Chevrolet Corsa ECU
Vriend, ik raad je aan om iemand te zoeken die een transportsysteem heeft om niet de ECU te ontgrendelen, maar het transportsysteem in de sleutels. Het is een geïntegreerde microfoon die niet inschakelt als hij niet op de schakelaar is aangesloten. Stel dat die auto van jou was en hij startte voordat hij startte, maar na wat jou is overkomen, start hij niet. Ik raad je aan om ervoor te zorgen dat alle aardingspunten van de motor correct zijn geplaatst, want anders vergrendelt hij zichzelf. En hoe ontgrendel je hem dan zelf als je de aardingskabels plaatst?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37672 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem van een geblokkeerde Chevrolet Corsa ECU
ooo ja bedankt voor je antwoord je bedoelt de zwarte doos met een ring aan het einde en die aan de basis van het stuurwiel is geplaatst waar de sleutel achterin zit als deze correct is geïnstalleerd en in feite heb ik een andere set die we ook hebben geïnstalleerd met de bijbehorende sleutel en zelfs dan werkt de stroom naar de brandstofpomp niet misschien is het wat je zei een aardingsdraad is het enige dat ik niet heb opgemerkt 100% olalas misschien dat

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37673 door handmatig-mechanisch
aparte vraag wat is een transport

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37675 door handmatig-mechanisch
Goedenavond Jose, ik heb een vraag voor je: voordat je verder geld uitgeeft, controleer dan de toerentalsensor. Vaak werkt die niet en geven ze de sleutel of de ECU de schuld!