Vrienden, ik heb een vraag. Ik heb een Corsa uit 2004 die ongeveer een jaar buiten gebruik is geweest omdat de motor kapot was gegaan door een olielek; een drijfstang was door een van de ribben heen geschoten. Het probleem is dat ik onlangs een motor uit hetzelfde jaar heb kunnen kopen en installeren, maar die start niet. Ik heb een vriend gebeld die me vertelde dat ik onderdelen moest vervangen zoals de bobine, de brandstofpomp, de temperatuursensor, de krukaspositiesensor, de snelheidssensor op de versnellingsbak en de onderdelen op de carburateur: de stationairregelklep en het gasklephuis. Ik heb al die onderdelen vervangen, maar hij start nog steeds niet. Wat we wel hebben gemerkt, is dat er geen brandstof bij de motor komt. Iemand anders, die er meer verstand van heeft, zei: "Wow, vriend, je hebt een enorme fout gemaakt door zoveel onderdelen te kopen als alleen de ECU of de computer vastzit." Dus ben ik naar Chevrolet gegaan en ze vragen me 150.000 euro plus btw om hem te ontgrendelen. Als dat het enige probleem is, heb ik al meer geld uitgegeven dan ik heb. Sterker nog, ik heb zelfs nog een computer gekocht met... Ik heb een set sleutels met dat beruchte kleine zwarte doosje dat vastloopt, en geen van beide sleutels werkt. Mijn vraag is: kent u, met al die mensen in dit vakgebied, misschien experts die u kunt aanbevelen die me niet zoveel in rekening brengen als die oplichters van Chebroles (Salfa)? Of iemand die me kan vertellen wat ik kan doen?