Vrienden, ik heb een vraag. Ik heb een Corsa uit 2004 die ongeveer een jaar stil heeft gestaan omdat de motor kapot ging door olielekkage. Een drijfstang kwam door een van de ribben heen. Het is een heel klein ding. Ik heb een motor uit hetzelfde jaar kunnen kopen, die heb ik laten monteren, maar die doet het niet. Ik heb een vriend gebeld die me vertelde dat ik dingen moest vervangen, zoals de bobine, de brandstofpomp, de temperatuursensor, de krukassensor, de snelheidssensor in de behuizing en die in de carburateur, de AIC en de vlinderklep. Ik heb al die onderdelen vervangen, maar hij start nog steeds niet. We kwamen erachter dat er geen benzine in de motor komt. Iemand anders met meer kennis vertelde me, uuuu, vriend, wat een tijdverspilling het is om zoveel onderdelen te kopen als alleen de ECU of de computer geblokkeerd is. Dus ben ik naar Chevrolet gegaan en daar hebben ze me 150.000 + BTW gevraagd om hem te ontgrendelen, als dat het was. Wat ik niet heb, heb ik al uitgegeven. Sterker nog, ik heb zelfs een andere computer gekocht met een set sleutels en de bekende zwarte behuizing die op slot kan, maar die werken allebei niet. Mijn vraag is, zijn er op dit gebied zoveel kennissen, kennen jullie geen experts op dit gebied die jullie mij kunnen aanbevelen, die mij niet evenveel zouden vragen als de schurken uit Chebroles (Salfa) of die mij kunnen vertellen wat ik het beste kan doen?