Zoek MDM

Bulletin

Mijn auto verliest vermogen bij het accelereren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37596 door handmatig-mechanisch
Hoi, ik heb een probleem met mijn Accord uit '95, maar het is een heel incidenteel probleem; het is me ongeveer twee keer overkomen. Ik zal je vertellen: als ik er een tijdje mee rijd en het gaspedaal moet intrappen om snel te gaan of om hem een heuvel op te duwen, slaat hij meestal af (zonder dat er iets op het dashboard oplicht), maar als ik het gas loslaat, blijft hij staan. Het is net als wanneer ik hard druk. Om er tijdelijk vanaf te komen, zet ik hem uit en weer aan. Dit lost het probleem op, maar na een tijdje komt het terug.
Ik heb de sensoren en kleppen al schoongemaakt.

Kan iemand me dit probleem vertellen of me er in ieder geval dichter bij brengen?

Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37598 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Mijn auto verliest vermogen bij het accelereren.
tweedehandsautodealers in Madrid aan . Vraag het uw vertrouwde monteur.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37599 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Mijn auto verliest vermogen bij het accelereren.
Hallo. Vermogensverlies hangt samen met een slechte verbranding. Dit kan te wijten zijn aan een sensor. Sensoren worden gecontroleerd met een scanner. Deze scant uw auto, controleert of deze een MAP- of MAF-sensor heeft en of de waarden correct zijn. Controleer of de IAT en ECT de juiste waarden aangeven. Met de scanner zou de TPS-waarde moeten beginnen bij 0,5 volt en dalen bij accelereren. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37600 door handmatig-mechanisch
Hallo. Een lage of geen brandstofpompdruk kan deze symptomen ook veroorzaken. Als het om de brandstofpomp gaat, begin dan met de eenvoudigste oplossing: vervang het brandstoffilter. Controleer vervolgens de druk met een meter. Bevestig, met de meter geïnstalleerd, een handmatige vacuümpomp aan de regelaar en observeer de drukverandering wanneer er vacuüm wordt toegepast. Met vriendelijke groet!