Zoek MDM

Bulletin

Hulp bij het demonteren van de pomp van een Chevy uit 1998

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden - 13 jaar en 3 maanden geleden #37480 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal...

Kan iemand me adviseren hoe ik de brandstofpomp uit mijn Chevy kan verwijderen? Ik heb problemen met de vlotter, maar ik heb geprobeerd de ring die de pomp vasthoudt (ik neem aan dat dat het is) te verwijderen, maar ik krijg hem niet los.:droog:
Laatst bewerkt: 13 jaar en 3 maanden geleden . Reden: Het lijkt erop dat mijn verzoek een handleiding weergeeft en niet mijn probleem.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #37620 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij het verwijderen van de pomp uit een Chevrolet uit 1998
Hallo, ik weet niet welk Chevy-model je hebt, maar afgaande op wat je zegt, zit de brandstofniveausensor en -pomp in de plastic ring die je eraf kunt draaien door hem van rechts naar links te draaien. Pak twee stevige schroevendraaiers en draai hem met behulp van iemand anders. Tik hooguit zachtjes met een hamer op een van de schroevendraaiers, maar zorg ervoor dat je de ring en de moer niet beschadigt. Dan zou hij los moeten komen. Ik heb ze al bij veel auto's verwijderd en de meeste hebben zo'n soort moer. Probeer het gewoon, het lukt! Ik hoop dat mijn hulp nuttig is. Doei!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.