Zoek MDM

Bulletin

Hulp bij het demonteren van de pomp van een Chevy uit 1998

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden - 12 jaar en 11 maanden geleden #37480 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal...

Kan iemand me adviseren hoe ik de brandstofpomp van mijn Chevy kan demonteren? Ik heb problemen met mijn vlotter, maar ik heb geprobeerd de ring die de pomp vasthoudt te verwijderen (ik neem aan dat dat het is), maar ik kreeg hem niet los.:droog:
Laatst bewerkt: 12 jaar 11 maanden geleden door . Reden: Het lijkt erop dat mijn applicatie een handleiding weergeeft en niet mijn probleem.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 10 maanden geleden #37620 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : Hulp bij het demonteren van de pomp op een Chevy uit 1998
HALLO IK WEET NIET WELKE CHEVY JE HEBT, MAAR VANUIT JE ZEGT DAT IS DE VLOTTERBRANDSTOFPOMP DIE. DE RING IS VAN PLASTIC EN KOMT ERUIT DOOR VAN RECHTS NAAR LINKS TE DRAAIEN. PAK TWEE GROTE SCHROEVENDRAAIERS, MAAR ECHT GROOT, EN MET DE HULP VAN EEN ANDER PERSOON LAAT JE HEM DRAAIEN. SLA OP HOOGST ÉÉN VAN DE SCHROEVENDRAAIERS MET EEN HAMER, MAAR VOORZICHTIG, ZONDER DE RINGMOER TE BREKEN EN DAN MOET ZE ERAF. IK HEB ZE AL UIT VEEL AUTO'S VERWIJDERD EN DE MEESTE HEBBEN DAT SOORT MOER. GA ER OP, DAN KOMT HET ERAF. IK HOOP DAT MIJN HULP JE HELPT.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.