Zoek MDM

Bulletin

storing linker positielichten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37278 door handmatig-mechanisch
Storing linker positielichten Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een probleem met een Hyundai Accent uit 1995. De parkeerlichten zijn kapot, zowel de voor- als de achterlichten links. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik moet APK keuren en we zitten krap bij kas. Hehe, bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37282 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp van een defect aan het linker parkeerlicht
Als de parkeerlichten aan één kant van de auto kapot zijn en het niet de lampen zijn, is het probleem over het algemeen een doorgebrande zekering. Als je weet hoe je kunt controleren of ze werken, controleer ze dan. Zo niet, raadpleeg dan de handleiding van de auto om te zien welke zekering het is en vervang deze.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37283 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp van een defect aan het linker parkeerlicht
Oké, maar de zekeringen van de verlichting zitten in het kastje naast de motor, toch?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37284 door handmatig-mechanisch
Auto's kunnen meerdere zekeringenkasten hebben. Meestal bevindt er zich één in de motorruimte en één in de auto. Daarom raad ik je aan om de handleiding van je auto te raadplegen als je die hebt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37285 door handmatig-mechanisch
Oké, ik heb de werkplaatshandleiding gedownload, oké, ik ga de gebruikershandleiding downloaden en ernaar zoeken. Heel erg bedankt voor je hulp, maat.