Zoek MDM

Bulletin

elektrisch probleem met mijn Buick Century

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37073 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, goedenavond, ik ben hier om jullie hulp of nuttig advies te vragen. Mijn Buick Century warmt op, de lichtschakelaar staat aan, ik heb de bedrading gecontroleerd en alles is in orde. Ik denk dat er een slechte massa of slechte connectoren zijn. Wat denken jullie? Help me.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37074 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het elektrische probleem met mijn Buick Century
Hoi Cesar:
1. Het zou een kortstondige aardsluiting kunnen zijn, maar dan zou de zekering doorslaan. 2. Lampen met een hoger wattage dan de originele lampen. 3. Ik denk niet dat er een gebrek aan aarding is, want dan krijg je zwakke verlichting. 4. De lichtschakelaar is bijna aan het einde van zijn levensduur, met versleten en/of oververhitte contacten. 5. Ik raad aan om relais te installeren voor de grotere grootlicht- en dimlichtlampen aan het einde van elke lamp. Als je me vertelt welk type lampen je auto heeft en hoeveel (2 of 4), of het sealed beam koplampen of H4-lampen zijn, kan ik je een schema sturen met de installatie van de relais aan beide kanten. De schakelaar zal niet opnieuw oververhit raken en de lichten zullen beter presteren.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.