Zoek MDM

Bulletin

Jetta 98 2.0

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #36676 door handmatig-mechanisch
Jetta 98 2.0 Gepubliceerd door manual-mecanica
Kan iemand helpen? Ik heb een Jetta uit '98, 2,0 liter, hij verbruikt benzine. Ik heb de drukregelaar, de koelvloeistoftemperatuursensor, de injectoren, enz. al vervangen. De laatste verandering was de katalysator die verwijderd is, maar ik ruik nog steeds een lichte geur van ruwe benzine in de uitlaat. De bougies zijn vervangen, enz. Waar kan ik informatie vinden of heeft iemand het
1 seconde geleden doorgegeven? • Vind ik leuk • Reageren Reactie schrijven Reactie annuleren

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #36678 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Jetta 98 2.0
Hoi vriend, veel mensen maken zich druk om VW Jetta's en Golf A3's. Zelfs ik koop ze omdat ze zeggen dat ze ze niet goed kunnen repareren. Ik repareer ze en verkoop ze:P .

Nou, ten eerste is het heel zeldzaam dat de regelaar beschadigd raakt, de injectoren alleen als er RAM 4000 op zit, wat bij mij echt een probleem is. Als het VW's zijn, gebeurt er niets. Het probleem zit in relais 30 of in de temperatuurlamp. En nog iets: bougies met meer dan één elektrode zijn niet geschikt voor die modellen (A3). Het is beter om bougies met één elektrode te laten kalibreren op 32, die kunnen het ook. Dat zijn de meest voorkomende bougies die je niet moet laten liggen. Controleer met de scanner de MAF- of MAP-waarden en vervang ze. Veel succes, vriend.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.