Zoek MDM

Bulletin

Jetta 98 2.0

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36676 door handmatig-mechanisch
Jetta 98 ​​​​2.0 Gepubliceerd door manual-mecanica
Kan iemand me helpen? Ik heb een Jetta 2.0 liter uit 1998 die enorm veel benzine verbruikt. De brandstofdrukregelaar, koelvloeistofsensensor, injectoren, enz. zijn al vervangen. Het laatste wat gedaan is, was de katalysator verwijderen, maar er is nog steeds een vage benzinegeur in de uitlaat. De bougies zijn vervangen, enz. Waar kan ik informatie vinden, of heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
1 seconde geleden • Vind ik leuk • Reageren Reactie schrijven Reactie annuleren

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36678 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Jetta 98 ​​​​2.0
Hé vriend, eigenlijk hebben veel mensen problemen met VW Jetta's en Golf A3's. Ik koop ze zelfs, omdat mensen zeggen dat ze ze niet goed kunnen repareren. Ik repareer ze en verkoop ze dan weer:P .

Nou, ten eerste is het heel zeldzaam dat de brandstofdrukregelaar kapot gaat. De injectoren hoeven alleen vervangen te worden als ze van een RAM 4000 komen, wat een echt probleem is. Als het VW's zijn, zal er niets gebeuren. Jouw probleem is waarschijnlijk relais 30 of de temperatuursensor. En nog iets: bougies met meer dan één elektrode zijn niet goed voor die modellen (A3's). Bougies met één elektrode en een elektrodeafstand van 32 zijn beter. Dat kan het probleem ook oplossen. Dat zijn de meest voorkomende problemen. Gebruik een diagnosescanner om de MAF- of MAP-sensorwaarden te controleren en vervang ze indien nodig. Succes, vriend.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.