Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Colorado met een 3,7-liter Vortex-motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35158 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Colorado met een 3,7-liter Vortex-motor. Uitgegeven door manual-mecanica.
Heren,

ik heb een Colorado met een 3,7-liter Vortex 5-cilindermotor. De motor is volledig gereviseerd. Na het synchroniseren en starten van de motor, sloeg hij af en startte niet meer. Het vergrendelingssignaal verschijnt op het dashboard. De CCU is in een andere auto geïnstalleerd en ingeschakeld, maar de mijne start niet. Als u me hiermee kunt helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35164 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Colorado met een 3,7-liter Vortex-motor
Deze is op slot, je moet hem ontgrendelen door hem te vervoeren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35186 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Colorado met een 3,7-liter Vortex-motor

frito schreef: het is geblokkeerd je moet het ontgrendelen met transport

Ik ben het helemaal met je eens.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35193 door handmatig-mechanisch
Welke provider wordt hiervoor aanbevolen? De Chevrolet-dealer heeft me hier geen antwoord op gegeven. Ik begrijp dat het een apparaat is dat ontgrendelt met behulp van elektromagnetische inductie, maar ik ben niet bekend met het gereedschap.

Bedankt voor de informatie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35204 door handmatig-mechanisch
Er zijn verschillende modellen van deze tool om het systeem te ontgrendelen, het is hetzelfde als een scanner maar groter en met een ontgrendelingssysteem dat werkt via een PIM die elk voertuig heeft gecodeerd met zijn sleutel via die PIM. Zoek een persoon of slotenmaker die over deze apparatuur beschikt en zo de sleutel zal ontgrendelen en het andere dat u kunt doen, is proberen met een kopie van de sleutel van uw voertuig, deze in te voeren en een scanner te plaatsen, omdat die sleutel of chip ook slecht kan zijn en het vergrendelingssysteem van uw vrachtwagen niet zal activeren. Wie weet en geluk heeft en het ontgrendelt, ik hoop dat mijn hulp u helpt