Zoek MDM

Bulletin

Waterverbruik in Lupo 2005, komt niet in de olie terecht

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35150 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Waterverbruik in Lupo 2005, komt niet in de olie terecht
Heel erg bedankt, man. Ik ga het blok en de verwarming die je noemde eens bekijken. Je opmerkingen zijn echt onmisbaar. Bedankt Acosta!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35151 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Waterverbruik in Lupo 2005, komt niet in de olie terecht
Weet je? De hoofdventilator werkte niet en hij werd zelfs heet. Ze hebben de thermostaat verwijderd, maar die verbruikte daarvoor al antivries. Ze hebben de ventilator vervangen, maar hij heeft nog steeds geen thermostaat. Ze hebben hem gescand en de ventilator draait op de juiste temperatuur, maar tot op de dag van vandaag is hij nog steeds niet heet geworden. Het vreemde is dat ze de olie hebben gecontroleerd en blijkbaar komt er geen water in de motor.
Wat denk je? Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35154 door handmatig-mechanisch
Vervang de doppen van de koelvloeistofreservoirs en de radiatordop en ontlucht het hele systeem.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35156 door handmatig-mechanisch
Ik weet niet wat ik je moet vertellen... Ik weet niet wat het anders zou kunnen zijn...
Het zou kunnen dat de slangklemmen los zaten en de antivries verdampt is terwijl het op het motorblok druppelde. Misschien is dat de reden dat je geen lekkages ziet.
De thermostaat warmt de motor gewoon sneller op om het brandstofverbruik te verminderen, aangezien een koude motor meer brandstof verbruikt dan normaal.