Zoek MDM

Bulletin

ELM327-scanner scant mij niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #35935 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: ELM327-scanner scant mij niet
Nou, mijn ELM327 is bedraad. Ik ga de COM4-poort proberen en ik laat je weten of het werkt. Ik hoop dat het werkt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #35937 door handmatig-mechanisch
Aan mijn vriend MECANICO876: je moet eerst ELM327 kopen. Dat is een kabel die je aansluit op de OBD2-poorten van het voertuig en het andere uiteinde op de pc. Ik heb echter tests uitgevoerd en heb nog geen enkel voertuig kunnen scannen. Het voordeel is dat het GOEDKOPER is dan de scanner en dat de gegevens in realtime worden weergegeven. Voorlopig raad ik het niet aan, omdat het voor mij niet echt nuttig is gebleken. Bekijk deze video...
...en ook de plek waar ik het besteld heb... www.sears.com/es/us/brainydeal-elm327-v1...6307252202P?prdNo=22

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #35952 door handmatig-mechanisch
In de productbeschrijving staat dat Windows 7 er niet bij zit. Misschien is dat jouw probleem. De mijne maakt gebruik van een Bluetooth-verbinding en die werkt prima. Ik heb alleen af ​​en toe problemen met de communicatiepoort die niet aanwezig is, en dan moet ik de machine opnieuw opstarten, maar niet vaak. Verder werkt het prima, zelfs in voertuigen met een CAN-systeem.