Als u al hebt gecontroleerd of er vonk is, lucht en benzine, dan zou het moeten starten. Dit staat bekend als een branddriehoek. Hoe controleert u of er een vonk is? Ontkoppel een van uw bobines. Zet er een schroevendraaier op en houd deze dicht bij de grond en start hem. U moet de vonk zien om te zien of er benzine is. U kunt dit controleren door de injectoren aan te raken die worden geactiveerd wanneer u start en de benzine-inlaat los te koppelen van de injectorrail. Wees voorzichtig. Ontkoppel met de schakelaar gesloten en plaats een bak zodat de benzine erin valt in een kwestie van lucht. U moet het luchtfilter verwijderen en uw hand op de buis leggen tijdens het starten. Zuig aan uw hand. Dit is het vacuüm dat het veroorzaakt voor het mengsel. Wees iets specifieker. Deze auto is gecrasht, maar er kunnen veel dingen zijn waarom hij niet start. Als u iets mist, vonk, lucht of benzine, moeten we een aantal dingen uitsluiten. Het is niet de computer, de bobines, een relais, de sleutelcodering, de brandstofpomp, een open lijn, een sensor zoals de CKP, enz. Het is een beetje moeilijk om te weten of de auto ontbreekt, maar ik hoop dat u ons blijft schrijven om te zien hoe het gaat, en als u het repareert, zal ik Ik laat je weten wat ze ermee gedaan hebben. Ik hoop dat het antwoord je helpt.