Zoek MDM

Bulletin

BMW e90 325i bouwjaar 2007 start niet, crash gehad

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34863 door handmatig-mechanisch
BMW e90 325i bouwjaar 2007 start niet, gecrasht. Gepubliceerd door manual-mecanica.
Hallo, kan iemand me helpen? Ik heb een BMW E90 325i uit 2007 die betrokken is geweest bij een ongeluk. De auto start wel, maar slaat niet aan. Wat zou het kunnen zijn? Of kan iemand me helpen aan de werkplaats- of reparatiehandleiding van de auto? Alvast bedankt voor de informatie.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34883 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2007 BMW e90 325i start niet en crasht
Als u al hebt gecontroleerd of er vonk is, lucht en benzine, dan zou het moeten starten. Dit staat bekend als een branddriehoek. Hoe controleert u of er een vonk is? Ontkoppel een van uw bobines. Zet er een schroevendraaier op en houd deze dicht bij de grond en start hem. U moet de vonk zien om te zien of er benzine is. U kunt dit controleren door de injectoren aan te raken die worden geactiveerd wanneer u start en de benzine-inlaat los te koppelen van de injectorrail. Wees voorzichtig. Ontkoppel met de schakelaar gesloten en plaats een bak zodat de benzine erin valt in een kwestie van lucht. U moet het luchtfilter verwijderen en uw hand op de buis leggen tijdens het starten. Zuig aan uw hand. Dit is het vacuüm dat het veroorzaakt voor het mengsel. Wees iets specifieker. Deze auto is gecrasht, maar er kunnen veel dingen zijn waarom hij niet start. Als u iets mist, vonk, lucht of benzine, moeten we een aantal dingen uitsluiten. Het is niet de computer, de bobines, een relais, de sleutelcodering, de brandstofpomp, een open lijn, een sensor zoals de CKP, enz. Het is een beetje moeilijk om te weten of de auto ontbreekt, maar ik hoop dat u ons blijft schrijven om te zien hoe het gaat, en als u het repareert, zal ik Ik laat je weten wat ze ermee gedaan hebben. Ik hoop dat het antwoord je helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34958 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2007 BMW e90 325i start niet en crasht
Oké, je hebt twee dingen nodig... vonk en brandstof... nou, als je geen vonk hebt, controleer dan de krukassensor en de nokkenassensor. Het lijkt me ook dat deze auto een antidiefstalsysteem heeft... nou, als je geen brandstof hebt, is er een impactsensor die de stroom naar de brandstofpomp afsluit om brand te voorkomen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34979 door handmatig-mechanisch
Ja, bedankt voor de antwoorden. Dat heb ik allemaal al gedaan. Ik heb de procedures gevolgd. Ze vertelden me dat ze de slagschakelaar hebben. Weet iemand waar die zit of heeft iemand het werkplaatshandboek? Ik zou het op prijs stellen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34980 door handmatig-mechanisch
Hallo, BMW-auto's hebben een impactsensor op de pluspool van de accu. Dit systeem maakt gebruik van pyrotechniek die bij een botsing explodeert en de positieve stroomverbinding met de motor onderbreekt. Deze moet worden vervangen om de auto weer te laten werken, of er moet een jumper worden geplaatst om de verbinding te herstellen.

Ik weet niet meer of dit apparaat, na activering, de sleutel laat draaien en de startmotor laat draaien zonder dat de auto start, of dat het alles onmiddellijk uitschakelt en alleen de accessoires zoals sloten, verlichting, ramen, enz. ingeschakeld blijven.

Probeer dat eens en kijk of het werkt.