Zoek MDM

Bulletin

Mijn Logan accelereert te veel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34326 door handmatig-mechanisch
Mijn Logan accelereert te veel Geplaatst door manual-mecanica
Hallo forumvrienden, mijn Renault Logan accelereert en bereikt een toerental van 30.000 tpm. Als ik de airconditioning aanzet, zakt hij naar het minimum en slaat hij bijna af. Ik heb de bougies, bougiekabels, brandstof- en luchtfilter vervangen, injectoren schoongemaakt en de IAC-klep (generieke klep) vervangen. De originele is niet beschikbaar. Hij is gescand en volgens de monteur vertoont hij geen problemen. Een andere monteur heeft de "driver" van de computer vervangen die zogenaamd beschadigd was en geen signaal naar de IAC en de TPS stuurde. Na dit alles accelereert hij nog steeds, maar nu is hij gedaald tot 20.000 tpm en slaat hij bijna af als ik de airconditioning aanzet. Groeten en alvast bedankt vanuit Venezuela.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34329 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Logan accelereert te veel
Goedenavond vriend, je probleem zit in een vacuümslang of een luchtinlaat. Als het een elektrisch probleem, een sensorprobleem of een ECU was, zou de scanner het aangeven. Bovendien, als de computer defect is door een geïntegreerde transistor of iets dergelijks, geeft de scanner niets aan. Ik raad je aan om het naar iemand te brengen die er echt verstand van heeft. Mijn excuses, maar hier in Venezuela hebben weinig mensen verstand van monteurs. De meeste zijn onderdeelwisselaars. Probeer het naar een betrouwbare monteur te brengen, een vriend van je, of mij. Maar je probleem zit in een luchtinlaat of een kapotte vacuümslang die gescheurd is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.