Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Cruze onderhoudslampje

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33705 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Cruze onderhoudslampje Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Chevrolet Cruze en het onderhoudslampje of controlelampje brandt, maar ik weet niet hoe ik het moet uitzetten, en het lukt me ook niet met de eenvoudige scanner. Weet iemand hoe ik dit lampje kan resetten?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33707 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Cruze onderhoudslampje
ZET DE SCHAKELAAR IN DE AAN-STAND (ZONDER HET VOERTUIG TE STARTEN) EN DRUK HET GAS VOLLEDIG 5 KEER LANGZAAM IN OF OPEN DE SCHAKELAAR EN DRUK DEZE 5 KEER IN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33739 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Cruze onderhoudslampje
Schakelt het systeem alleen in bij het eerste contact?
Het andere ding geeft code 92 aan. Ik denk dat beide storingslampjes (onderhoudssleutel) gewist zullen worden. En wat zegt fout 92?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33743 door handmatig-mechanisch
Ik heb het ooit drie en vijf keer geprobeerd, maar hij ging niet uit. Dat lukte me alleen met de scanner (KTS 550). Als je het pedaal niet kunt indrukken, lukt het alleen met de scanner in dit voertuig.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33751 door handmatig-mechanisch
Ik heb geprobeerd de sleutel naar "Aan" te draaien zonder de auto te starten, het gaspedaal vijf keer volledig in te drukken en los te laten, en vervolgens de sleutel naar "Uit" te draaien. Wanneer ik het contact weer aanzet, reset het systeem. Ik heb dit gedaan met de Avalanch, Colorado en Cobalt. Als je de sleutel niet naar "Uit" draait nadat je het gaspedaal vijf keer hebt ingedrukt, reset het systeem niet.