Zoek MDM

Bulletin

Dodge 91 automatische transmissie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden - 13 jaar en 4 maanden geleden #33681 door handmatig-mechanisch
Dodge 91 automatische transmissie Geplaatst door manual-mecanica
Het is een Dodge pick-up uit 1991. Sinds ze een aantal keerringen in de automatische transmissie hebben vervangen om olielekken te voorkomen, schakelt hij te snel en haalt hij niet de gewenste snelheid en verbruikt hij ook meer brandstof. Voordat ze de transmissie verwijderden, schakelde de pick-up uitstekend. Ze hebben dat gewoon gedaan en het bleef zo. Hoe en in welk deel van de transmissie worden de versnellingen gekalibreerd? Ik zou het op prijs stellen als u me kunt uitleggen hoe ik dat moet doen of wat ik moet doen. Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: 13 jaar 4 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33684 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Dodge 91 automatische transmissie
Het zou nodig zijn om te weten of het een Mitsubishi- of Chrysler-transmissie is, omdat ze verschillen. Ik denk dat de ene een kabeltransmissie is en de andere een koppelingstransmissie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33709 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Dodge 91 automatische transmissie
Ik denk dat het een smeltkroes en een staaf zijn die de vloeistof van de carburateur naar de transmissie transporteren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33712 door handmatig-mechanisch
Die transmissie heeft een gasklep, die hoogstwaarschijnlijk niet goed is gekalibreerd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33717 door handmatig-mechanisch
Dit type transmissie wordt gekalibreerd met behulp van de overdrive. Deze is waarschijnlijk losgekoppeld. Bij sommige modellen is er een verbinding en bij andere activeert deze kabel de kickdownklep (of overdrive). Controleer of deze niet los zit. De kabel loopt van het gasklephuis naar de transmissie via een hendel die op de schakelpook zit. Controleer of deze goed staat en breng hem zo ja, naar de monteur die het werk heeft gedaan om hem te laten kalibreren. Hij is degene die de garantie geeft. Ik hoop dat deze informatie nuttig voor u is geweest. Groeten uit Saltillo Coahuila, Mexico.