Zoek MDM

Bulletin

RENAULT SCENIC 1.9DCI 120CV 2003

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33440 door handmatig-mechanisch
RENAULT SCENIC 1.9DCI 120CV 2003 Gepubliceerd door manual-mecanica
HALLO. IK HEB EEN RENAULT SCENIC 1.9 DCI 120CV UIT 2003. HET DASHBOARD GEEFT EEN FOUT AAN DAT DE AUTOMATISCHE VERLICHTING NIET WERKT. ÉN DAARTOE, ÉN DAARTOE. IK WEET DAT ER EEN RONDE ZWARTE SENSOR ONDER DE ACHTERUITKIJKSPIEGEL VOOR DE AUTOMATISCHE VERLICHTING EN EEN REGENSENSOR ZITTEN DIE OOK NIET WERKT. IK HEB ER EEN ANDERE INGEPLAATST EN DIE WERKT NOG STEEDS NIET. OOK DE EERSTE SNELHEID VAN DE RUITENWISSERS, IN PLAATS VAN INTERMITTEREND ZOALS IK DENKT DAT HET ZOU MOETEN ZIJN, IS CONTINU, ZOALS DE TWEEDE. (TENZIJ DEZE GEPROGRAMMEERD IS ZOALS DE ELEKTRISCHE RUITEN). IK HEB GEKEKEN WAAR DE SENSOR HEEN GAAT EN ER ZIT GEEN OF HEEL WEINIG GEL IN. Zou het kunnen komen doordat er geen gel in zit? Zou het een storing in een van de regeleenheden kunnen zijn? Ik heb een draadloze sleutel en de bestuurdersdeur zou ook open moeten gaan door gewoon aan de hendel te trekken, maar dat gebeurt niet. De hele auto gaat open, behalve die deur. Zou het een soort programmering kunnen zijn? Verder werkt alles prima. Is er een programmeerhandleiding voor dat model?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33491 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: RENAULT SCENIC 1.9DCI 120CV 2003
Hallo vriend, uit wat je zegt, lijkt het erop dat je een probleem hebt met het UCH-systeem dat boven de zekeringkast zit. Het heeft alle tests ondergaan om er zeker van te zijn dat het niet gedeconfigureerd is. Je zou het moeten scannen met het systeem van het merk als dat zo is, of anders het vervangen, maar ze moeten het nog wel programmeren...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.