Zoek MDM

Bulletin

ZEKERINGKAST

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33412 door handmatig-mechanisch
ZEKERINGKAST Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik ben op zoek naar het deksel van de zekeringkast van een Suzuki Sidekick uit 1997. Er zitten wat lege plekken in de zekeringkast, maar ik weet niet wat ze zijn. Bovendien heb ik de handleiding niet. Kan iemand me helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33414 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: ZEKERINGKAST

wcristo schreef: Ik ben op zoek naar het deksel van de zekeringkast van een Suzuki Sidekick uit 1997. Ik heb wat lege plekken en ik weet niet wat ze zijn, en ik heb de handleiding niet. Als iemand me kan helpen,

Zekeringkasten zijn gebouwd met een complete elektronische architectuur voor een specifiek model van elk merk, in dit geval voor uw Sidekick. Afhankelijk van de uitrusting van elke versie worden de benodigde zekeringen en relais geplaatst, en verder niets. De vrije ruimte komt overeen met modellen met een completere uitrusting dan die van u en wordt ingenomen door de meegeleverde accessoires.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33418 door handmatig-mechanisch

charlypzz schreef:

wcristo schreef: Ik ben op zoek naar het deksel van de zekeringkast van een Suzuki Sidekick uit 1997. Ik heb wat lege plekken en ik weet niet wat ze zijn, en ik heb de handleiding niet. Als iemand me kan helpen,

Zekeringkasten zijn gebouwd met een complete elektronische architectuur voor een specifiek model van elk merk, in dit geval voor uw Sidekick. Afhankelijk van de uitrusting van elke versie worden de benodigde zekeringen en relais geplaatst, en verder niets. De vrije ruimte komt overeen met modellen met een completere uitrusting dan die van u en wordt ingenomen door de meegeleverde accessoires.

Oké, hoe kan ik dan de zekeringkastdeksel zo krijgen dat er staat aangegeven bij welk onderdeel elke zekering hoort? Ik bedoel zoiets als wat ik op de afbeelding heb gezet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33424 door handmatig-mechanisch
erg moeilijk te verkrijgen is. Misschien in Miami of zelfs Japan. Ik denk dat je op zoek moet naar een autosloperij bij jou in de buurt die een auto zoals die van jou heeft.
Wat betreft de plaatsing van de zekering: zoek online; er is altijd wel informatie te vinden over alle merken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33426 door handmatig-mechanisch

wcristo schreef:

charlypzz schreef:

Oké, hoe kan ik dan de zekeringkastdeksel zo krijgen dat er staat aangegeven bij welk onderdeel elke zekering hoort? Ik bedoel zoiets als wat ik op de afbeelding heb gezet.

Bedankt, ik ga in Miami kijken of ik het kan krijgen.